Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

ΣΥΝΘΕΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Συνάδελφοι,

Την Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010 συνεδρίασε το νεοεκλεγέν επταμελές Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου μας, με ένα και μοναδικό θέμα, την συγκρότηση σε Σώμα με την εκλογή Προεδρείου.
Μετά από φανερή ψηφοφορία (ανάταση χειρός) η νέα σύνθεση του Διοικητικού μας Συμβουλίου έχει ως εξής :

Πρόεδρος : Κρέτσης Νίκος
Αντιπρόεδρος : Μπάτρης Δημήτρης
Γεν. Γραμματέας : Σταρράς Πέτρος
Ταμίας : Παπαγεωργίου-Χατζηαντωνίου Μιχάλης
Αναπληρωτής Γεν. Γραμματέας : Τάντος Στέφανος
Μέλος : Βακαλόπουλος Γιάννης
Μέλος : Καλαμπόκης Παναγιώτης




Για το Διοικητικό Συμβούλιο

Ο Πρόεδρος.......................................Ο Γεν. Γραμματέας


Νίκος Κρέτσης.........................................Πέτρος Σταρράς

3 σχόλια:

  1. Πασχαλινός Νίκος, (μέλος σωματείου Ο.Τ.Α. Παλλήνης)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΖΗΣΑΚΗΣ ΗΛΙΑΣ
    ΜΕΛΟΣ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ

    ‘ Κύριοι την καταγγελία ακόμα δεν την έχετε δει.’

    Να ’μαστε πάλι εδώ…. Πάλι Πέμπτη! Μόνο που αυτή τη Πέμπτη δεν θα είμαι καθόλου ευχάριστος για τα μέλη του Δ.Σ του σωματείου μας. Αντιθέτως κάποιοι να δυσανασχετήσουν από λίγο έως πολύ, να με πουν έως και γραφικό. Δεν με ενοχλεί καθόλου τιμή μου και καμάρι μου, εξάλλου εδώ που φτάσαμε ,φτάσαμε επειδή αφήσαμε στην άκρη την γραφικότητά μας. Στο προηγούμενο κείμενο έγραφα για αλαζονεία κάποιων. Δυστυχώς δεν δώσανε καθόλου σημασία σε αυτή τη λέξη και τρέξατε γρήγορα να βάλουνε τίτλο στο έγγραφό μου ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ. Κύριοι την καταγγελία ακόμα δεν την έχετε δει. Αυτό το κείμενο ήταν ανάπτυξη κάποιων σκέψεων μου με κύριο αποδέκτη τους συναδέλφους μου που ανήκουν στο εργατοτεχνικό προσωπικό του Δήμου. Επειδή όμως γράφω για αλαζονεία και συνεχίζω να υπερασπίζομαι αυτά που γράφω , είτε σας αγγίζουν είτε όχι , να μπούμε λίγο στο ψητό! Ενημερώθηκα εχθές 13-11-2013 από το μέλος του Δ.Σ του σωματείου μας κύριο Καλαμπόκη Παναγιώτη για πρόσκληση σε συνεδρίαση Δ.Σ την Παρασκευή 15-11-2013. Πήρα στα χέρια μου το έντυπο και αφού διαβάζω ένα προς ένα τα θέματα φτάνω στο ηρωικό τέλος το οποίο υπογράφει ο πρόεδρος του σωματείου και μόνο αυτός και μάλιστα στη δεξιά πλευρά του καταργώντας τον Γ. Γραμματέα. Ανακοίνωση να πάω να φάω με έκπτωση στη ταβέρνα του Σταύρου υπογράφει με δόξα και τιμή ο γραμματέας, πρόσκληση συνεδρίασης Δ.Σ προφανώς είναι περιττό! Εδώ να θυμίσω σε κάποιους ότι το άρθρο 15 του καταστατικού λειτουργίας του σωματείου, ορίζει στις υποχρεώσεις του γενικού γραμματέα είναι να καταρτίζει μαζί με τον Πρόεδρο την ημερήσια διάταξη των Συνεδριάσεων του Δ.Σ. Αναφέρω άρθρο του καταστατικού γιατί επιτέλους κατάφερα να το διαβάσω. Μυστικό καλά φυλαγμένο λες και ήταν η συνταγή της coca-cola. Επανέρχομαι στα θέματα και φτάνω στο όγδοο θέμα που αναφέρει <>. Άκουσων άκουσων. Και καλά αυτοί που εργάστηκαν για τη διεξαγωγή των εκλογών αξίζανε και διπλή μερίδα, τους παρευρισκόμενους υποψηφίους γιατί να τους ταΐσω και να τους κεράσω και ροφηματάκι. ΓΙΑΤΙ! Επόμενο θέμα το ένατο. Διαβάζω για << Έγκριση δαπάνης συνολικού ποσού πενήντα πέντε ευρώ (55,00 €). Η δαπάνη αφορά την επείγουσα και άμεση ανάγκη αντικατάστασης υαλοπίνακα (τζαμιού) λόγω επικινδυνότητας στον Παιδικό Σταθμό Αρτέμιδος μετά από αίτηση της Δ/ντριας Πάντσιου Σωτηρίας>>. Λέω για παιδάκια πρόκειται ας είναι και εγώ παιδιά έχω. Μετά λέω από μέσα μου πάντα, η κυρία Πάντσιου Σωτηρία, πήρε αρνητική απάντηση για την επισκευή του υαλοπίνακα από τον αρμόδιο αιρετό και το αιτήθηκε στο Σ.Δ.Υ.Α; Όλα αυτά τα διάβαζα μετά από μαραθώνιο εύρεσης ψόφιου ποντικού με τον φίλο Μάκη στο χώρο εργασίας πολλών συναδέλφων μας, μπας και γλιτώσουμε καμία σοβαρή ασθένεια. Κύριοι δεν ζητάω χρήματα συναδέλφων που διαχειρίζεστε να φτιάξετε την οροφή του γραφείου ηλεκτροφωτισμού. Ούτε να ψάξετε μαζί μου το ψόφιο ποντίκι. Εξάλλου εσείς δεν εργάζεστε εκεί. Απαιτώ όμως να δείξετε έμπρακτα ότι ενδιαφέρεστε για την πορεία ενός εγγράφου από την αρχή της θητείας του νην Δημάρχου που έλεγε για επίλυση των κτηριακών προβλημάτων. Είναι απαράδεκτο να μου επιβάλετε να εργάζομαι με κράνος, πάνω από το κράνος να έχω μία κεραία δίπλα από το κράνος μία χωματερή και εσείς να παίρνετε απόφαση για έγκριση ποσού που φάγατε και ήπιατε στη υγειά μου! Και επειδή μιλάμε για αλαζονεία καλό θα ήταν η πρόσκληση της συνεδρίασης να γινόταν ανάρτηση στο πίνακα ανακοινώσεων, μπας και ήθελε να παρακολουθήσει κανείς από αυτούς που περνάτε για άβουλους τις τοποθετήσεις σας. Έτσι απλά να έχει άποψη. Και άν χρειαστεί μετά από τη σχετική αίτηση να του δώσετε και τα σχετικά επικυρωμένα πρακτικά όπως οφείλετε έτσι απλά να θυμάται πάντα το θέμα που τον αφορά και πώς το διαχειριστήκατε. Αλλά για ποιά πρακτικά μιλάμε; Εδώ και γι αυτά έχω πληροφορία, από συνάδελφο πάντα, ότι μετά από αίτηση προ τετραμήνου που ζητάει τα πρακτικά συγκεκριμένης συνεδρίασης, αρνείστε να τα δώσετε ακόμα και σήμερα. Λυπάμαι!!!! Ελπίζω να μην μου δώσετε αφορμή να ξαναγράψω πριν τη άλλη Πέμπτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή