Πέμπτη 15 Αυγούστου 2013

Α.Δ.Σ. 237/2013 ΠΕΡΙ ΕΓΚΡΙΣΗΣ Ο.Ε.Υ. ΤΟΥ Ν.Π.Δ.Δ. ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΔΗΜΟΥ ΣΠΑΤΩΝ-ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ Η ΑΡΤΕΜΙΣ

17Η ΤΑΚΤΙΚΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ 2013 11 Ιουλίου 2013
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΝΟΜΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
ΔΗΜΟΣ ΣΠΑΤΩΝ – ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ

Α Π Ο Σ Π Α Σ Μ Α
Από τα πρακτικά της 17ης Τακτικής Συνεδρίασης της 11ης Ιουλίου 2013

ΑΡΙΘΜ. ΑΠΟΦ. 237/2013
Π Ε Ρ Ι Λ Η Ψ Η
Λήψη απόφασης περί έγκρισης Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Ν.Π.Δ.Δ. του
Δήμου με την επωνυμία «Αθλητικός Οργανισμός Δήμου Σπάτων – Αρτέμιδος "Η
ΑΡΤΕΜΙΣ"» έτους 2013 (απόφ.Ν.Π.Δ.Δ.υπ’αρ.80/2013).
Στα Σπάτα σήμερα 11 του μηνός Ιουλίου, του έτους 2013, ημέρα Πέμπτη και ώρα 08:30 το βράδυ
το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Σπάτων – Αρτέμιδος συνήλθε σε Τακτική Δημόσια
Συνεδρίαση στην αίθουσα συνεδριάσεων του Δημοτικού Συμβουλίου Σπάτων – Αρτέμιδος
ύστερα από την με αριθμό πρωτ.28211/04-07-2013 έγγραφη πρόσκληση του Προέδρου κ. Γκίκα
Κωνσταντίνου του Δημητρίου, η οποία επιδόθηκε και δημοσιεύθηκε νόμιμα, σύμφωνα με τις
διατάξεις του άρθρου 67 του Ν.3852/2010 (ΦΕΚ Α' 87).

Παρόντος και του Δημάρχου κ. Χρήστου Μάρκου του Αντωνίου, διαπιστώθηκε από τον Πρόεδρο
του Δ.Σ., πως υπήρχε νόμιμη απαρτία, δεδομένου ότι σε σύνολο 27 μελών παραβρέθηκαν παρόντα
αρχικά τα 21 μέλη και ονομαστικά οι:
ΠΑΡΟΝΤΕΣ ΑΠΟΝΤΕΣ
1. Μαργέτης Αθανάσιος του Δημητρίου 1. Γκινοσάτης Γεώργιος του Βασιλείου
2. Σερέτης Χρήστος του Γεωργίου 2. Αποσπόρης Ευάγγελος του Μιχαήλ
3. Μάρκου Χρίστος του Γεωργίου 3. Γεωργάκης Αντώνιος του Ιωάννη
4. Πουλάκης Πέτρος του Ιωάννη 4. Λιανός Κωνσταντίνος του Θεοδώρου
5. Κουλοχέρης Γεώργιος του Νικολάου 5. Ραφαήλ Νικόλαος του Άγγελου
6. Μπέκας Γεώργιος του Σπυρίδων .6. Ραφτοπούλου Άννα του Ιωάννη
7. Μάρκου Παναγιώτα του Σπυρίδωνα
8. Γκίκας Κωνσταντίνος του Δημητρίου
9. Μαργέτη Αφροδίτη του Ιωάννη
10. Κρόκος Νικόλαος του Δημητρίου
11. Σωτηρόπουλος Αλκιβιάδης του Γεωργίου
12. Ζήση Μαρία του Ανδρέα
13. Κασίμης Γεώργιος του Αθανασίου
14. Ντουρντουρέκα Καλομοίρα (Έμμυ) του Δημ.
15. Μποτζιολής Δημήτριος του Σπυρίδωνα
16. Τσαντήλας Χρήστος του Δημητρίου
17. Μάρκου Δημήτριος του Σπυρίδωνα
18. Τούντας Αντώνιος του Κωνσταντίνου
19. Στάμου Δημήτριος του Γεωργίου
20. Κατραμάδος Σταύρος του Ιωάννη
21. Δανέζης Ευάγγελος του Κωνσταντίνου
22.
23.
ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΕΙΣ – ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙΣ: Κατά την έναρξη της Συνεδρίασης προσήλθαν οι
Δημοτικοί Σύμβουλοι κ.κ. Γεωργάκης Αντώνιος και Ραφαήλ Νικόλαος. Μετά την ψήφιση του
1ου Εκτός Ημερησίας Διάταξης Θέματος προσήλθε η Δημοτική Σύμβουλος κα Ραφτοπούλου
Άννα.
Στη συνεδρίαση παραβρέθηκε και η κα Μπότσαρη Χρυσάνθη υπάλληλος του Δήμου, για την
τήρηση των πρακτικών.

Εισηγούμενη επί του 7ου Θέματος της Ημερήσιας Διάταξης η Δημοτική Σύμβουλος κα
Μαργέτη Αφροδίτη είπε:
Σύμφωνα με το υπ’αριθμ.1355/1308/1353/1306 της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής με θέμα
την έγκριση Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Αθλητικού Οργανισμού Δήμου Σπάτων
Αρτέμιδος « Η ΑΡΤΕΜΙΣ» ,
Β) Σύμφωνα με το υπ’αριθμ.ΔΟΑ/Φ.14/οικ.21732/31-10-2011 έγγραφο του Υ.Δ.Μ.&Η.Δ.
σχετικά με την κατάργηση των κενών οργανικών θέσεων «οι οργανισμοί των φορέων που
βρίσκονται στη διαδικασία έκδοσής τους δε θα πρέπει να προωθούνται για υπογραφή στα
αρμόδια όργανα προτού προσαρμοστούν στις διατάξεις του άρθρου 33 παρ. 1α του Ν.
4024/2011».
Κατόπιν των ανωτέρω και σύμφωνα με τις οδηγίες του ΥΠ.ΕΣ. εκδόθηκε η διαπιστωτική
πράξη 1-2012 26-07-2012 (ΦΕΚ 2412/31-08-2012) μετά την δημοσίευσή της με και την
έκδοση σχετικής ΚΥΑ δημοσιεύθηκε το με αριθ. Φ.Ε.Κ. 241/τ.Β΄/8-2-2013 σύμφωνα με τις
διατάξεις του άρθρου 33 παρ.1α του ν. 4024/2011 όπως ισχύει.
Για το λόγο αυτό πρέπει να πάρουμε εκ νέου απόφαση που αφορά την έγκριση του Ο.Ε.Υ. και
ανακαλούμε την απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου με αριθ. 31/2011
Με τις παρ.1-3 και 7-8 του άρθρου 10 του Ν.3584/2007 ορίζονται τα εξής:
«1.Με τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας καθορίζονται η εσωτερική διάρθρωση των
υπηρεσιών σε Γενικές Διευθύνσεις, Διευθύνσεις, Τμήματα, Αυτοτελή Τμήματα, και Αυτοτελή
Γραφεία, οι αρμοδιότητες τους και οι θέσεις κατά κατηγορίες και κλάδους προσωπικού. Επίσης,
ορίζονται οι κλάδοι ΠΕ,ΤΕ, ΔΕ και ΥΕ των οποίων οι υπάλληλοι κρίνονται για την κατάληψη
θέσεων προϊσταμένων των κατά περίπτωση οργανικών μονάδων, ανάλογα με την ειδικότητα του
κλάδου και το αντικείμενο των συγκεκριμένων οργανικών μονάδων.
2.Με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου ψηφίζονται οι Οργανισμοί Εσωτερικής Υπηρεσίας
των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου. Η απόφαση εγκρίνεται με πράξη του Γενικού
Γραμματέα Περιφέρειας ύστερα από γνώμη του οικείου Υπηρεσιακού Συμβουλίου, η οποία
δημοσιεύεται στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
3.Η σύσταση θέσεων προσωπικού με τους Οργανισμούς Εσωτερικής Υπηρεσίας των Ο.Τ.Α.
γίνεται μετά από εκτίμηση των υπηρεσιακών αναγκών και με την προϋπόθεση ότι για τη σύσταση
κάθε νέας οργανικής θέσης θα πρέπει ο μέσος όρος των τακτικών εσόδων των δύο τελευταίων
ετών να είναι διπλάσιος του ποσού στο οποίο ανέρχεται η ετήσια δαπάνη του βασικού μισθού του
καταληκτικού κλιμακίου των προτεινόμενων νέων θέσεων πολλαπλασιαζόμενης της δαπάνης
αυτής επί δύο.
7. Για την κατάρτιση ή τροποποίηση του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας των Νομικών
Προσώπων Δημοσίου Δικαίου, απαιτείται και σύμφωνη γνώμη του οικείου Δημοτικού
Συμβουλίου.
8. Νομικά πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου που συγχωνεύονται σε ένα Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου
Δικαίου, σύμφωνα με τις διατάξεις του Δημοτικού Κώδικα, μπορεί να οργανώνονται σε επίπεδο
Διεύθυνσης ή αυτοτελούς Τμήματος ανάλογα με τον αριθμό των υπηρετούντων τακτικών
υπαλλήλων. Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου που δεν συγχωνεύονται σε ένα Νομικό
Πρόσωπο και των οποίων ο αριθμός των υπηρετούντων τακτικών υπαλλήλων είναι μέχρι δέκα
(10) μπορεί να οργανώνονται σε επίπεδο αυτοτελούς Γραφείου.»
Σύμφωνα με τις παρ.9 και 10 του άρθρου 103 του Ν.3852/2010:
«9.Με απόφαση του διοικητικού συμβουλίου, η οποία λαμβάνεται μέσα σε τρεις (3) μήνες από τη
δημοσίευση της απόφασης συγχώνευσης, θεσπίζεται ο οργανισμός εσωτερικής υπηρεσίας του
νομικού προσώπου, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 10 του ν. 3584/2007, όπως ισχύει.
10.Το μόνιμο προσωπικό κατατάσσεται σε αντίστοιχες οργανικές θέσεις κατά κατηγορία και
κλάδο, το δε προσωπικό με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου κατατάσσεται σε
προσωρινές προσωποπαγείς θέσεις αντίστοιχης εκπαιδευτικής βαθμίδας και ειδικότητας, οι
οποίες συνιστώνται στον οργανισμό εσωτερικής υπηρεσίας του νομικού προσώπου και
καταργούνται κατά την αποχώρηση του υπαλλήλου. Η κατάταξη γίνεται με απόφαση του
προέδρου του διοικητικού συμβουλίου του νομικού προσώπου, η οποία δημοσιεύεται στην
Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.»
Η υπ’αριθ.32/28-2-2011 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου περί της συγχώνευσης των
Ν.Π.Δ.Δ. προερχόμενων από τους συγχωνευμένους Δήμους, του Δήμου Σπάτων και του Δήμου
Αρτέμιδος ,σε ένα νέο Ν.Π.Δ.Δ. με την επωνυμία «Αθλητικός Οργανισμός Δήμου Σπάτων –
Αρτέμιδος-Η ΑΡΤΕΜΙΣ-», δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 1299Β/16-6-2011

Κατόπιν των ανωτέρω και λαμβάνοντας υπόψη :
Το άρθρο 10 του Ν.3584/2007
τις παρ.9 και 10 του άρθρου 103 του Ν.3852/2010
Το Ν.2190/94, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει
Τα άρθρα 8 και 18 παρ.12 του Ν.2503/1997
το Ν. 3839/2010
το Π.Δ 50/2011 όπως ισχύει
το ΠΔ. 19/2011
Τις σχετικές διατάξεις του Ν.4024/2011

Προτείνουμε προς ψήφιση το σχέδιο του Ο.Ε.Υ. ως εξής :
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
ΜΕΡΟΣ 1 : ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΥ ΝΟΜΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ
 Άρθρο 1 : ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΜΕΡΟΣ 2 : ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
 Άρθρο 2 :Αρμοδιότητες Γραφείου Διοίκησης - Οικονομικών– Λογιστικού –
Επικοινωνίας , Δημοσίων Σχέσεων και Προγραμματισμού προμηθειών και
συντήρησης εγκαταστάσεων του ΝΠΔΔ- Δημοσίων Σχέσεων και Καθαριότητας
Κτιρίων.
 Άρθρο 3: Αρμοδιότητες Γραφείου Λειτουργίας Αθλητικών Δραστηριοτήτων
φύλαξης και συντήρησης αθλητικών εγκαταστάσεων διαχείρισης και παροχής
ιατρικής μέριμνας.
ΜΕΡΟΣ 3 : ΕΠΟΠΤΕΙΑ- ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ
 Άρθρο 4 : Διοίκηση – Εποπτεία - Συντονισμός
 Άρθρο 5 : Αρμοδιότητες Προϊσταμένων Διοικητικών Ενοτήτων
 Άρθρο 6: Κανονισμοί Λειτουργίας των Υπηρεσιών
ΜΕΡΟΣ 4 : ΘΕΣΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
Άρθρο 7:
- ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΕ ΣΧΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ
- ΠΡΟΣΩΡΙΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΕ ΣΧΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ
- ΘΕΣΕΙΣ ΜΕ ΣΧΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ
ΧΡΟΝΟΥ
ΜΕΡΟΣ 5 : ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
 Άρθρο 8 : Προϊστάμενοι Υπηρεσιών
ΜΕΡΟΣ 6 : ΤΕΛΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
 Άρθρο 9 : Τελικές διατάξεις

ΜΕΡΟΣ 1
ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΥ ΝΟΜΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ
Άρθρο 1
ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Οι Υπηρεσίες του Νομικού Προσώπου του Δήμου περιλαμβάνουν τις παρακάτω οργανικές
μονάδες ομαδοποιημένες σε ενότητες συναφούς σκοπού και αντικειμένου :
Η Υπηρεσία του Αθλητικού Οργανισμού Δήμου Σπάτων Αρτέμιδος « Η ΑΡΤΕΜΙΣ»
συγκροτείται σε ένα Τμήμα.
1.Τμήμα Διοικητικών Οικονομικών Υπηρεσιών και Αθλητικών υπηρεσιών.
Το Τμήμα Διοικητικών Οικονομικών Υπηρεσιών και Αθλητικών αποτελείται από τα ακόλουθα
αυτοτελή γραφεία:
1. Γραφείο: Διοίκησης - Οικονομικών– Λογιστικού –Επικοινωνίας , Δημοσίων Σχέσεων και
Προγραμματισμού προμηθειών και συντήρησης εγκαταστάσεων του ΝΠΔΔ- Δημοσίων Σχέσεων
και Καθαριότητας Κτιρίων
2. Γραφείο: αθλητικών δραστηριοτήτων ,φύλαξης και συντήρησης αθλητικών εγκαταστάσεων ,
διαχείρισης και ανάπτυξης αθλητικών πάρκων και λιμενίσκου« Αρτέμιδος» και παροχής
ιατρικής μέριμνας
Σχηματικά ο Ο.Ε.Υ έχει ως εξής :
ΜΕΡΟΣ 2
ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Άρθρο 2
Αρμοδιότητες Γραφείου Διοίκησης - Οικονομικών– Λογιστικού –Επικοινωνίας , Δημοσίων
Σχέσεων και Προγραμματισμού προμηθειών και συντήρησης εγκαταστάσεων του ΝΠΔΔ-
Δημοσίων Σχέσεων και Καθαριότητας Κτιρίων
Το Γραφείο παρέχει κάθε είδους διοικητική και γραμματειακή υποστήριξη προς το Διοικητικό
Συμβούλιο, τον Πρόεδρο και τον Αντιπρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου του Νομικού
Προσώπου και ιδίως:
ΠΡΟΕΔΡΟΣ
ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ
ΓΡΑΦΕΙΟ (2)
Αθλητικών δραστηριοτήτων φύλαξης και
συντήρησης αθλητικών εγκαταστάσεων
διαχείρισης και ανάπτυξης αθλητικών
πάρκων και παροχής ιατρικής μέριμνας
ΓΡΑΦΕΙΟ (1)
Διοίκησης - Οικονομικών–
Λογιστικού – Επικοινωνίας,
Δημοσίων
Σχέσεων και Προγραμματισμού
ΑΔΑ: ΒΛΩ6Ω1Χ-3Χ3
17Η ΤΑΚΤΙΚΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ 2013 11 Ιουλίου 2013
ΔΗΜΟΣ ΣΠΑΤΩΝ – ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ Σελίδα 5 από 15
1) Οργανώνει τις συνεδριάσεις του Διοικητικού Συμβουλίου και τηρεί τα πρακτικά των
συνεδριάσεων.
2) Τηρεί αρχείο των αποφάσεων του Διοικητικού Συμβουλίου και του Προέδρου του
Διοικητικού Συμβουλίου.
3) Παράγει, διεκπεραιώνει, διαχειρίζεται και αρχειοθετεί έγγραφα που έχουν σχέση με τη
λειτουργία του Διοικητικού Συμβουλίου και τις αρμοδιότητες του Προέδρου και του
Αντιπροέδρου.
4) Προγραμματίζει, οργανώνει και ρυθμίζει τις συναντήσεις του Προέδρου και του
Αντιπροέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου.
5) Διεξάγει και διεκπεραιώνει την προσωπική αλληλογραφία του Προέδρου του Διοικητικού
Συμβουλίου και τηρεί το πρωτόκολλο και το αρχείο αυτής.
6) Τηρεί αρχείο των κάθε είδους αποφάσεων του Δήμου προς χρήση του Διοικητικού
Συμβουλίου και του Προέδρου του, καθώς και κάθε άλλο στοιχείο σύμφωνα με τις
κατευθύνσεις του Προέδρου.
7) Σχεδιάζει και εισηγείται τη επικοινωνιακή πολιτική για την προώθηση της αποστολής και
των στόχων του Νομικού Προσώπου και αντίστοιχα σχεδιάζει και εισηγείται και προωθεί
την εφαρμογή των προγραμμάτων των ενεργειών που είναι απαραίτητες για την υλοποίηση
της επικοινωνιακής αυτής πολιτικής.
8) Υποστηρίζει την οργάνωση και την υλοποίηση κάθε είδους εκδηλώσεων του Νομικού
Προσώπου (π.χ. διαλέξεις, εορτές κλπ) και οργανώνει και υλοποιεί προγράμματα προβολής
του έργου και των υπηρεσιών που παρέχει το Νομικό Πρόσωπο.
9) Σχεδιάζει, εισηγείται και εφαρμόζει προγράμματα ενημέρωσης των πολιτών για τις
επιδιώξεις, στόχους και υπηρεσίες του Νομικού Προσώπου με γενικό στόχο τη σχετική
δραστηριοποίηση των πολιτών.
10) Παρακολουθεί συστηματικά τα δημοσιεύματα (έντυπα και ηλεκτρονικά) σχετικά με τις
δραστηριότητες του Νομικού Προσώπου και ενημερώνει σχετικά τα όργανα διοίκησής του.
Τηρεί αρχείο των δημοσιεύσεων καθώς και των σχετικών απαντήσεων του Νομικού
Προσώπου.
11) Διαχειρίζεται τις σχέσεις του Νομικού Προσώπου με τον ηλεκτρονικό και έντυπο τύπο και τα
μέσα μαζικής ενημέρωσης και επιμελείται των δημοσιευμάτων και των δελτίων τύπου.
12) Επιμελείται των ενημερωτικών εκδόσεων ή εκπομπών του Νομικού Προσώπου στα ΜΜΕ.
13) Συνεργάζεται κατά τις ανωτέρω δραστηριότητες με την αρμόδια για την Επικοινωνία
υπηρεσία του Δήμου.
14) Συνεργάζεται με το προϊστάμενο του Νομικού Προσώπου και συγκεντρώνει και τεκμηριώνει
την αναγκαία τεχνογνωσία και πληροφόρηση που είναι απαραίτητη για τη διαμόρφωση των
προγραμμάτων δράσης του Νομικού Προσώπου
15) Διερευνά και ενημερώνει τα όργανα και τις υπηρεσίες του Νομικού Προσώπου για τις
πιθανές πηγές χρηματοδότησης των προγραμμάτων δράσης του (προγράμματα
συγχρηματοδοτούμενα από την ΕΕ, προγράμματα της ΕΕ, εθνικά προγράμματα κλπ).
16) Υποστηρίζει τα όργανα διοίκησης και τις υπηρεσίες του Νομικού Προσώπου κατά τη
σύνταξη, παρακολούθηση και αξιολόγηση επιχειρησιακών προγραμμάτων και
προγραμμάτων δράσης
17) Μεριμνά για τη διενέργεια των διαδικασιών ένταξης έργων και δράσεων του Νομικού
Προσώπου σε προγράμματα συγχρηματοδότησης, για την παρακολούθηση της υλοποίησής
τους και τη σχετική ενημέρωση των αρμοδίων Αρχών, σε συνεργασία με τις αρμόδιες
υπηρεσίες.
18) Υποστηρίζει την σύναψη και παρακολουθεί την πρόοδο των προγραμματικών και άλλων
συμβάσεων μεταξύ του Νομικού Προσώπου και άλλων φορέων για την υλοποίηση έργων,
ενεργειών και προγραμμάτων. Συντονίζει τις σχέσεις του Νομικού Προσώπου με άλλους
δημόσιους φορείς.
19) Συνεργάζεται με τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου και εισηγείται συστήματα και μεθόδους
μέτρησης της αποτελεσματικότητας και αποδοτικότητας των υπηρεσιών του Νομικού
Προσώπου (διαδικασίες, δείκτες κλπ), καθώς και περιοδικούς στόχους για την βελτίωση της
αποτελεσματικότητας και αποδοτικότητας των υπηρεσιών του Νομικού Προσώπου.
20) Συγκεντρώνει στοιχεία και δεδομένα που αναφέρονται στην αποδοτικότητα και
αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών και στην επίτευξη των σχετικών περιοδικών τους
στόχων, παρακολουθεί την εξέλιξή τους, επεξεργάζεται τα στοιχεία και εκδίδει ενημερωτικές
αναφορές προς την διοίκηση του Νομικού Προσώπου.

21) Εισηγείται και παρακολουθεί την υλοποίηση προγραμμάτων έργων και δράσεων για την
βελτίωση της οργάνωσης του Νομικού Προσώπου με στόχο την βελτίωση της
αποδοτικότητας και της αποτελεσματικότητάς του.
22) Συνεργάζεται με τη Διεύθυνση Υπηρεσιών Υποστήριξης για τη διαμόρφωση των καταλλή-
λων συστημάτων παρακολούθησης του κόστους λειτουργίας των οργανωτικών μονάδων του
Νομικού Προσώπου και του κόστους των παρεχομένων υπηρεσιών προς τους πολίτες.
23) Μεριμνά για την εγκατάσταση και τήρηση συστημάτων διασφάλισης ποιότητας των επί
μέρους λειτουργιών του Νομικού Προσώπου.
24) Μεριμνά για την εγκατάσταση και τήρηση του συστήματος διασφάλισης της διαχειριστικής
επάρκειας του Νομικού Προσώπου στον σχεδιασμό και παραγωγή δράσεων και υπηρεσιών.
25) Μεριμνά για την εκπόνηση των κάθε είδους εσωτερικών Κανονισμών του Νομικού
Προσώπου σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες.
26) Παρακολουθεί την τήρηση και σχεδιάζει και εισηγείται τις τυχόν επικαιροποιήσεις της
οργανωτικής δομής και γενικότερα των διατάξεων του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας
του Νομικού Προσώπου.
27) Μεριμνά για τον προσδιορισμό των αναγκαίων θέσεων εργασίας και τον προσδιορισμό του
αριθμού του προσωπικού ανά θέση εργασίας και οργανωτική μονάδα του Νομικού
Προσώπου, σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες και συνεργάζεται με τη Διεύθυνση
Υπηρεσιών Υποστήριξης για τον προγραμματισμό της κάλυψης των θέσεων (με νέα στελέχη
ή ανακατανομή των υφισταμένων στελεχών).
28) Μεριμνά για τη δημιουργία και την συνεχή ενημέρωση της ιστοσελίδας του Νομικού
Προσώπου σε συνεργασία με το Γραφείο Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων και τους
Προϊσταμένων των Διευθύνσεων.
29) Μεριμνά για τον προσδιορισμό των αναγκαίων θέσεων εργασίας ανά διοικητική ενότητα του
Νομικού Προσώπου σε συνεργασία με το γραφείο Προγραμματισμού και Οργάνωσης και
μεριμνά για την κατάρτιση / επικαιροποίηση των περιγραφών αρμοδιοτήτων των επιμέρους
θέσεων.
30) Παρακολουθεί την κάλυψη των διαφόρων θέσεων εργασίας στις διοικητικές ενότητες του
Νομικού Προσώπου με στόχο τόσο την αξιοποίηση των προσόντων των στελεχών όσο και
την απρόσκοπτη και διαρκή κάλυψη των αναγκών των υπηρεσιών.
31) Μεριμνά για την εφαρμογή του συστήματος αξιολόγησης των εργαζομένων στο Νομικό
Πρόσωπο και την τήρηση των σχετικών στοιχείων.
32) Εισηγείται και παρακολουθεί την υλοποίηση μέτρων επιπρόσθετης στήριξης του ανθρώπινου
δυναμικού του Νομικού Προσώπου (πχ. οργάνωση μετακινήσεων του προσωπικού στις
εγκαταστάσεις του Ν.Π. κλπ).
33) Μεριμνά για την ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού του Νομικού Προσώπου με τον
προσδιορισμό των αναγκών βελτίωσης των προσόντων και ικανοτήτων των εργαζομένων και
την εισήγηση και την παρακολούθηση της υλοποίησης των συμφωνουμένων μέτρων
βελτίωσης.
34) Σχεδιάζει,, εισηγείται και οργανώνει προγράμματα συνεχιζόμενης κατάρτισης και
επιμόρφωσης του ανθρώπινου δυναμικού του Νομικού Προσώπου. Παρακολουθεί την
υλοποίηση των προγραμμάτων και μεριμνά για την αξιολόγηση των αποτελεσμάτων από την
υλοποίηση των προγραμμάτων αυτών στην πράξη.
35) Μεριμνά για την βελτίωση των ανθρωπίνων σχέσεων μέσα στο Νομικό Πρόσωπο με τον
σχεδιασμό, την εισήγηση και την οργάνωση σχετικών προγραμμάτων (πχ. εκδηλώσεις,
ταξίδια κλπ).
(Αρμοδιότητες σε θέματα μητρώων και διαδικασιών προσωπικού)
36) Μεριμνά για την τήρηση των νομοθετικών και κανονιστικών διατάξεων που ισχύουν εκά-
στοτε και ρυθμίζουν τις σχέσεις του Νομικού Προσώπου με το προσωπικό του (πχ. θέματα
μισθολογικά, ωραρίου, αδειών, ασθενειών, υπερωριών, απολύσεων, διεκδικήσεων κλπ).
37) Μεριμνά για τη διενέργεια και ολοκλήρωση των διαδικασιών πρόσληψης ανθρώπινου
δυναμικού για την κάλυψη συγκεκριμένων θέσεων εργασίας με βάση τις νόμιμες
διαδικασίες.
38) Τηρεί τα Μητρώα του Προσωπικού στο οποίο καταγράφονται τα στοιχεία της ατομικής και
οικογενειακής του κατάστασης, οι κάθε είδους μεταβολές στην εργασιακή του ζωή
(προσλήψεις, απολύσεις, αλλαγές θέσεων εργασίας, αμοιβές, άδειες, απουσίες, αξιολογήσεις
κλπ) και τα προσόντα του.

39) Σχεδιάζει και εισηγείται βελτιώσεις και παρακολουθεί την εφαρμογή όλων των διαδικασιών
που σχετίζονται με την απασχόληση των εργαζομένων, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις
(τήρηση ωραρίου, έγκριση και πραγματοποίηση υπερωριών κλπ).
40) Συγκεντρώνει τα στοιχεία απασχόλησης και τις μεταβολές των στοιχείων των εργαζομένων
που επηρεάζουν τις αμοιβές τους και ενημερώνει έγκαιρα τις αρμόδιες οικονομικές
υπηρεσίες, ώστε να προωθείται έγκαιρα η πληρωμή των εργαζομένων και η απόδοση των
ασφαλιστικών εισφορών.
41) Συνεργάζεται με τους Προϊσταμένους των επιμέρους διοικητικών ενοτήτων του Νομικού
Προσώπου και τους ενημερώνει για τις διαδικασίες που πρέπει να ακολουθούνται σε
εργασιακά θέματα (διαχείριση παρουσιών, υπερωριών, βεβαιώσεων προς το προσωπικό κλπ).
42) Εκδίδει κάθε είδους βεβαιώσεις προς το προσωπικό για θέματα που άπτονται της
απασχόλησής τους στο Νομικό Πρόσωπο.
(Αρμοδιότητες σε θέματα γραμματειακής υποστήριξης)
43) Μεριμνά για τη λειτουργία του Κεντρικού Πρωτοκόλλου του Νομικού Προσώπου και
διεκπεραιώνει τα σχετικά έγγραφα σε συνεργασία με τους υπαλλήλους και τον προϊστάμενο
44) Μεριμνά για τη λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου του Νομικού Προσώπου
αβ) Αρμοδιότητες οικονομικής υποστήριξης
(Αρμοδιότητες σε θέματα προϋπολογισμού και οικονομικής πληροφόρησης)
45) Μεριμνά για την τήρηση του συστήματος κατάρτισης των Προϋπολογισμών του Νομικού
Προσώπου.
46) Συνεργάζεται με τις επιμέρους υπηρεσίες για την παροχή οικονομικών στοιχείων,
κατευθύνσεων και προτύπων που θα επιτρέπουν την κατάρτιση από τις υπηρεσίες των
προϋπολογισμών τους σε συνάρτηση με τα αντίστοιχα προγράμματά τους.
47) Διαμορφώνει και εισηγείται το Προϋπολογισμό του Νομικού Προσώπου προς έγκριση από
τα αρμόδια όργανα.
48) Παρακολουθεί την εκτέλεση του Προϋπολογισμού, επισημαίνει τις αποκλίσεις μεταξύ
απολογιστικών και προϋπολογιστικών μεγεθών , μεριμνά για την ερμηνεία των αποκλίσεων
και εισηγείται τις αναγκαίες διορθωτικές ενέργειες.
49) Συνεργάζεται με τις υπόλοιπες υπηρεσίες για την τήρηση των διαδικασιών αμφίδρομης
ενημέρωσης και ροής των οικονομικών πληροφοριών που σχετίζονται με την εκτέλεση και
την αναθεώρηση των προϋπολογισμών κάθε υπηρεσίας .
50) Μεριμνά για την σύνταξη και υποβολή στα αρμόδια όργανα των περιοδικών οικονομικών
απολογιστικών στοιχείων, σύμφωνα με το σύστημα οικονομικής πληροφόρησης που
εφαρμόζεται.
51) Παρακολουθεί την κατάρτιση και την εξέλιξη των ταμειακών προγραμμάτων του Νομικού
Προσώπου. Διερευνά τις ταμειακές ανάγκες και εισηγείται τις κατάλληλες μεθόδους για την
αντιμετώπιση των ταμειακών αναγκών. Μεριμνά για την εφαρμογή των αποφάσεων που
σχετίζονται με την κάλυψη των ταμειακών αναγκών του Νομικού Προσώπου.
52) Συνεργάζεται με τις τράπεζες και μεριμνά για την αξιοποίηση των διαθεσίμων του Νομικού
Προσώπου.
(Αρμοδιότητες σε θέματα λογιστηρίου και αποθηκών)
53) Τηρεί το σύστημα λογιστικής απεικόνισης των οικονομικών πράξεων του Νομικού
Προσώπου (Γενική και αναλυτική λογιστική). Τηρεί τις σχετικών λογιστικές διαδικασίες
καθώς και τα αντίστοιχα λογιστικά βιβλία και στοιχεία που προβλέπονται από την
νομοθεσία.

54) Τηρεί τα αρχεία των κάθε είδους παραστατικών που απαιτούνται για την ενημέρωση του
συστήματος λογιστικής απεικόνισης των οικονομικών πράξεων του Νομικού Προσώπου.
55) Παρακολουθεί και μεριμνά για την εκπλήρωση όλων των φορολογικών και ασφαλιστικών
υποχρεώσεων του Νομικού Προσώπου.
56) Παρακολουθεί και ελέγχει τη λογιστική συμφωνία των δοσοληπτικών λογαριασμών με
τράπεζες, προμηθευτές, πιστωτές και άλλους συναλλασσομένους με το Νομικό Πρόσωπο ,
καθώς και των δοσοληπτικών λογαριασμών με το Δήμο.
57) Εκδίδει τις λογιστικές και οικονομικές καταστάσεις που συνδέονται με το τηρούμενο
λογιστικό σχέδιο (πχ. ισολογισμοί και αποτελέσματα χρήσης) και ενημερώνει σχετικά τα
αρμόδια όργανα του Νομικού Προσώπου με βάση τις ισχύουσες διαδικασίες.
58) Παρέχει κάθε είδους πληροφόρηση προς τα αρμόδια όργανα για την εξέλιξη των λογιστικών
μεγεθών του Νομικού Προσώπου.
59) Μεριμνά για την παροχή κάθε είδους στοιχείων που ζητούνται από Δημόσιες/Ελεγκτικές
Υπηρεσίες σύμφωνα με τις διαδικασίες που ισχύουν εκάστοτε.
60) Τηρεί ειδικά συστήματα λογιστικής και οικονομικής διαχείρισης Προγραμμάτων και Έργων
στα οποία συμμετέχει το Νομικό Πρόσωπο και που χρηματοδοτούνται από το Πρόγραμμα
Δημοσίων Επενδύσεων ή/και από ευρωπαϊκούς ή διεθνείς πόρους.
61) Τηρεί αρχείο Παραστατικών Διαχείρισης των προηγουμένων προγραμμάτων και έργων
σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στους ειδικούς κανονισμούς των φορέων από τους προέρχεται
η σχετική χρηματοδότηση.
62) Μεριμνά για την ετοιμασία των περιοδικών οικονομικών αναφορών που σχετίζονται με την
πρόοδο των προηγουμένων προγραμμάτων και έργων.
63) Τηρεί το αρχείο συμβάσεων για υπηρεσίες, έργα και προμήθειες που αναθέτει το Νομικό
Πρόσωπο. Παραλαμβάνει και ελέγχει τα κάθε φύσης παραστατικά που απαιτούνται κατά
περίπτωση για την πληρωμή των οφειλών του Νομικού Προσώπου στους αντίστοιχους
δικαιούχους και ελέγχει την ύπαρξη των προϋποθέσεων για τη διενέργεια πληρωμών με
βάση τις διατάξεις των αντιστοίχων συμβάσεων.
64) Ελέγχει την πρόβλεψη των οφειλών στους αντίστοιχους κωδικούς του προϋπολογισμού του
Νομικού Προσώπου και ελέγχει την επάρκειας των αντίστοιχων πιστώσεων.
65) Εκδίδει τα εντάλματα πληρωμής των οφειλών του Νομικού Προσώπου και τα αποστέλλει
στο Ταμείο για πληρωμή.
66) Μεριμνά για την παραλαβή από τους αντίστοιχους προμηθευτές των κάθε είδους υλικών
παγίων (μηχανήματα-εξοπλισμός) ή αναλωσίμων που απαιτεί η λειτουργία του Νομικού
Προσώπου.
67) Μεριμνά για την ενημέρωση των διαχειριστικών βιβλίων των αποθηκών (κατά ποσότητα και
αξία ) με τα εισαγόμενα και εξαγόμενα είδη, και την τήρηση των διαδικασιών χορήγησης
των ειδών που τηρούνται στα αποθέματα των αποθηκών του Νομικού Προσώπου.
68) Παρακολουθεί τα αποθέματα των αποθηκών και διατυπώνει εισηγήσεις για την ανάγκη
ανανέωσής τους. Συνεργάζεται σχετικά με τις υπηρεσίες που κάνουν χρήση των υλικών των
αποθηκών.
69) Τηρεί το αρχείο των παγίων κινητών περιουσιακών στοιχείων του Νομικού Προσώπου
(μηχανήματα, οχήματα, συσκευές, εξοπλισμός κλπ.) και παρακολουθεί την κατανομή των
παγίων αυτών στις υπηρεσίες του.
70) Μεριμνά για την τήρηση των διαδικασιών των περιοδικών απογραφών των κάθε είδους
υλικών και εξοπλισμού του Νομικού Προσώπου.
71) Συγκεντρώνει τα στοιχεία μεταβολών και των αντιστοίχων καταβληθέντων παροχών ή
καταλογισθέντων ποσών προς το προσωπικό του Νομικού Προσώπου, που έχουν επίδραση
στην διαμόρφωση των αμοιβών του και μεριμνά για την έκδοση των μισθολογικών
καταστάσεων και την πληρωμή των αμοιβών.
72) Μεριμνά για τη έκδοση βεβαιώσεων καταβληθεισών αμοιβών προς το προσωπικό του
Νομικού Προσώπου και για τον υπολογισμό και την απόδοση προς τα ασφαλιστικά ταμεία
των αντιστοίχων ασφαλιστικών εισφορών.

(Αρμοδιότητες σε θέματα προμηθειών υλικών / εξοπλισμού / υπηρεσιών)
73) Σχεδιάζει τις εσωτερικές διαδικασίες για την κατάρτιση του προγράμματος απαιτουμένων
προμηθειών και υπηρεσιών (εκτός του πεδίου του Ν. 3316 / 2005) του Νομικού Προσώπου,
συγκεντρώνει τις αιτήσεις των υπηρεσιών, εξετάζει την σκοπιμότητα αυτών και
διαμορφώνει περιοδικά προγράμματα για την προμήθεια κάθε είδους υλικών, εξοπλισμού και
υπηρεσιών και εισηγείται αυτά για έγκριση στα αρμόδια όργανα ( υλικά για την εκτέλεση
τεχνικών έργων, ανταλλακτικά, λιπαντικά, καύσιμα, μηχανήματα, εργαλεία, έπιπλα, είδη
γραφείου, μισθώσεις μεταφορικών μέσων, ασφαλίσεις κλπ).
74) Διενεργεί έρευνες αγοράς για την τεκμηρίωση της διαθεσιμότητας των ειδών ή των
υπηρεσιών που ενδιαφέρουν το Νομικό Πρόσωπο και τη λήψη στοιχείων τιμών προμήθειας ή
υπηρεσίας.
75) Διενεργεί τις διαδικασίες για την ανάθεση των προμηθειών και των συμβάσεων παροχής
υπηρεσιών, ήτοι μεριμνά για την κατάρτιση προδιαγραφών σε συνεργασία με τα αρμόδια
κάθε φορά τμήματα του Νομικού Προσώπου, καταρτίζει το σχέδιο της διακήρυξης, των
συμβάσεων και όλων των αποφάσεων και εισηγείται τη συγκρότηση όλων των επιτροπών
που απαιτούνται (διενέργειας διαγωνισμών, αξιολόγησης των προσφορών και παραλαβής
των ειδών) στο κάθε φορά αποφαινόμενο όργανο, παρακολουθεί τη λειτουργία τους και
γενικά μεριμνά για όλα τα ζητήματα που αφορούν την εκτέλεση κάθε προμήθειας ή
υπηρεσίας μέχρι και την οριστική παραλαβή της σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.
76) Μεριμνά για την τήρηση των διαδικασιών χαρακτηρισμού υλικών / εξοπλισμού ως αχρήστων
ή ως υλικών που πλεονάζουν και τηρεί τις διαδικασίες καταστροφής, απομάκρυνσης ή
εκποίησης των υλικών αυτών.
77) Τηρεί τα πληροφοριακά αρχεία και έγγραφα των συμβάσεων προμηθειών και υπηρεσιών
(αρχείο προμηθευομένων ειδών, αρχείο προμηθευτών, αρχείο φακέλων προμηθειών).
(Αρμοδιότητες σε θέματα εσόδων και περιουσίας)
78) Τηρεί τις σχετικές διαδικασίες και εκδίδει βεβαιώσεις που σχετίζονται με την είσπραξη
διαφόρων δικαιωμάτων ή εισφορών προς το Νομικό Πρόσωπο.
79) Παρακολουθεί και μεριμνά για την τήρηση όλων των οικονομικών δοσοληψιών που
σχετίζονται με τη λειτουργία της παροχής υπηρεσιών του Νομικού Προσώπου μέσω των
διοικητικών ενοτήτων του (ΚΑΠΗ, Παιδικοί σταθμοί, καλλιτεχνική εκπαίδευση κλπ.)
80) Τηρεί τις διαδικασίες που σχετίζονται με την αποδοχή και την αξιοποίηση των δωρεών και
των κληροδοτημάτων προς το Νομικό Πρόσωπο, σύμφωνα με τους αντιστοίχους όρους.
81) Τηρεί τα αρχεία της ακίνητης περιουσίας του Νομικού Προσώπου σε ηλεκτρονική και
φυσική μορφή (φάκελοι με στοιχεία περιγραφικά και ιδιοκτησιακά έγγραφα)
82) Μεριμνά για την διερεύνηση μεθόδων αξιοποίησης της ανωτέρω ακίνητης περιουσίας και
διατυπώνει σχετικές εισηγήσεις προς τα αρμόδια όργανα.
83) Μεριμνά για την προώθηση της αξιοποίησης της ανωτέρω ακίνητης περιουσίας σύμφωνα με
τις σχετικές αποφάσεις του Νομικού Προσώπου και τη διαχείριση της εκμετάλλευσης της
ακίνητης περιουσίας (πχ. κατάρτιση συμβάσεων μισθώσεων, μέριμνα είσπραξης μισθωμάτων
κλπ.)
ΑΡΘΡΟ 3
(β) Αρμοδιότητες Γραφείου Λειτουργίας Αθλητικών Δραστηριοτήτων φύλαξης και
συντήρησης αθλητικών εγκαταστάσεων και παροχής ιατρικής μέριμνας
1) Επιβλέπει και επιμελείται της κανονικής λειτουργίας των αθλητικών εγκαταστάσεων
(κλειστά γυμναστήρια, ανοικτά γυμναστήρια, χώροι άθλησης, κλπ) και του λιμενίσκου,
σύμφωνα με τα εγκεκριμένα ωρολόγια προγράμματα λειτουργίας τους.

2) Μεριμνά για την φύλαξη, την καθαριότητα και την ευπρεπή εμφάνιση των αθλητικών
εγκαταστάσεων και του εξοπλισμού τους καθώς και του λιμενίσκου.
3) Προσδιορίζει τις ανάγκες των αθλητικών εγκαταστάσεων σε εργασίες συντήρησης και
αποκατάστασης βλαβών και ενημερώνει το Πρόεδρο και τον Προϊστάμενο του νομικού
προσώπου για την αναγκαιότητα υλοποίησης των σχετικών εργασιών.
4) Ελέγχει και επιμελείται της καλής λειτουργίας των οργάνων γυμναστικής, των ηχητικών
συστημάτων, των εν γένει φορητών ή σταθερών εξαρτημάτων που χρησιμοποιούνται στους
χώρους άθλησης.
5) Προετοιμάζει τις εγκαταστάσεις για τη διεξαγωγή αθλητικών γεγονότων με την τοποθέτηση
και επίβλεψη λειτουργίας του αντίστοιχου για το κάθε άθλημα και εκδήλωση εξοπλισμού.
6) Προσδιορίζει τις προμήθειες των υλικών που είναι αναγκαία για τη λειτουργία των
αθλητικών εγκαταστάσεων και εισηγείται στο αρμόδιο γραφείο για την προμήθειά τους.
7) Διατηρεί φυσική αποθήκη υλικών και εξοπλισμού και κατανέμει στους χώρους άθλησης το
αναγκαίο υλικό.
8) Στο πλαίσιο λειτουργίας του γραφείου παρέχεται Υγειονομική Μέριμνα με παροχή ιατρικών
υπηρεσιών και ειδικότερα το γραφείο:
α. Μεριμνά για την εξασφάλιση της υγειονομικής κάλυψης των αθλουμένων στις εγκαταστάσεις
της Διεύθυνσης και των μελών του προσωπικού, για την αποφυγή ατυχημάτων αλλά και για την
αντιμετώπιση καταστάσεων σε περιπτώσεις ατυχημάτων.
β. Φροντίζει για την ύπαρξη στις αθλητικές εγκαταστάσεις του κατάλληλου εξοπλισμού και
μέσων για την άμεση παροχή υγειονομικής περίθαλψης στους ευρισκόμενους στους χώρους
άθλησης.
γ. Μεριμνά για την αποφυγή ατυχημάτων κατά την ώρα της άθλησης των αθλουμένων στις
εγκαταστάσεις.
δ. Μεριμνά για την παροχή πρώτων βοηθειών περίθαλψης και στην αντιμετώπιση έκτακτων
περιστατικών ( τραυματισμοί, κακώσεις κλπ).
ε. Παρευρίσκεται σε όλες τις αθλητικές διοργανώσεις χάριν της ασφάλειας των αθλουμένων.
στ. Μεριμνά για την συλλογή των ιατρικών βεβαιώσεων των αθλουμένων ως προϋπόθεση για την
συμμετοχή τους στα αθλητικά προγράμματα και τηρεί σχετικό ιατρικό αρχείο.
ζ. Ενημερώνει τους αθλητικούς επιστήμονες για τυχόν ιατρικά προβλήματα των αθλουμένων και
συμβάλλει στην κατάρτιση εξειδικευμένων αθλητικών προγραμμάτων που αφορούν στην
εκγύμναση ιδιαίτερων αθλητικών πληθυσμών.
η. Σχεδιάζει, συντάσσει, εισηγείται, παρακολουθεί και αξιολογεί προγράμματα άθλησης για
όλους τους πολίτες συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου και φορείς του Δήμου.
θ. Συντάσσει και εισηγείται τα ωρολόγια προγράμματα λειτουργίας των χώρων άθλησης και του
προσωπικού ( γυμναστές κλπ)
ι. Σχεδιάζει και υλοποιεί υποστηρικτικές ενέργειες για την προώθηση των προγραμμάτων
άθλησης σε συνεργασία με το Γραφείο Επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων.
ια. Καταρτίζει, εισηγείται και οργανώνει το πρόγραμμα των αθλητικών εκδηλώσεων και
δραστηριοτήτων σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου καθώς και τοπικούς και
κεντρικούς φορείς του εσωτερικού και του εξωτερικού.
ιβ. Σχεδιάζει, προτείνει, οργανώνει, υλοποιεί, συμμετέχει σε συνέδρια, επιμορφωτικά
προγράμματα, σεμινάρια, τουρνουά και κάθε είδους αθλητικές εκδηλώσεις.
ιγ. Επιμελείται της διοργάνωσης υποδοχής, φιλοξενίας και ξενάγησης προσωπικοτήτων, καθώς
και αθλητών / ομάδων.
ιδ. Σχεδιάζει, εισηγείται, οργανώνει και αξιοποιεί συνεργασίες με φορείς που προωθούν το
αθλητικό πνεύμα και τον υγιή τρόπο ζωής.
ιε. Φροντίζει για την εκπόνηση και την εφαρμογή χορηγικών προγραμμάτων των εκδηλώσεων.
ιστ. Εισηγείται και μεριμνά για την αξιοποίηση των αθλητικών εγκαταστάσεων για την ανάπτυξη
επιχειρηματικότητας (διαμόρφωση εστιατορίων, κυλικείων, τοποθέτηση διαφημιστικών
πινακίδων, ενοικίαση εγκαταστάσεων για την οργάνωση εκδηλώσεων, εκθέσεων κλπ).

ΜΕΡΟΣ 3
ΔΙΟΙΚΗΣΗ -ΕΠΟΠΤΕΙΑ -ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ
Άρθρο 4
Διοίκηση – Εποπτεία - Συντονισμός
1. Το Νομικό Πρόσωπο διοικείται από το Διοικητικό Συμβούλιο ,από το οποίο εξαρτάται και
εποπτεύεται, όπως ορίζεται ειδικότερα από τις κείμενες διατάξεις.
2. Των υπηρεσιών του Νομικού Προσώπου προΐσταται ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου
ο οποίος εποπτεύει και ελέγχει τις υπηρεσίες έτσι ώστε να εξασφαλίζεται με αποδοτικό τρόπο η
αποτελεσματικότητα στην επίτευξη των περιοδικών στόχων και προγραμμάτων που
αποφασίζονται από το Διοικητικό Συμβούλιο. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του
Προέδρου, αυτός αναπληρώνεται από τον Αντιπρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου.
3. Όλες οι υπηρεσίες του Νομικού Προσώπου συνεργάζονται με το γραφείο Προγραμματισμού
και Οργάνωσης κατά το σχεδιασμό και την παρακολούθηση εφαρμογής των περιοδικών
προγραμμάτων και γενικά των προγραμμάτων δράσης του Νομικού Προσώπου.
4. Ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου δύναται να συγκαλεί περιοδικά ή κατά περίπτωση
Συντονιστικά Συμβούλια στα οποία μετέχουν με εκπροσώπους τους το σύνολο ή μέρος (ανάλογα
με ομοιογενή θεματικά αντικείμενα) των υπηρεσιών του Νομικού Προσώπου. Παράλληλα, και
για την βελτίωση της αποτελεσματικότητας και απόδοσης του έργου του Νομικού Προσώπου,
είναι δυνατός ο ορισμός, με απόφαση του Προέδρου :
(α) Μόνιμων ή κατά περίπτωση διατμηματικών επιτροπών ή ομάδων εργασίας για την
επεξεργασία ζητημάτων που αφορούν περισσότερες διοικητικές ενότητες του Νομικού
Προσώπου.
(β) Ομάδων διοίκησης έργου ή προγράμματος.
(γ) Συντονιστών (project managers) για την εκτέλεση έργων ή προγραμμάτων με αξιοποίηση
προσωπικού και από διάφορες διοικητικές ενότητες.
Άρθρο 5
Αρμοδιότητες Προϊσταμένων Διοικητικών Ενοτήτων
Ο Προϊστάμενος μιας διοικητικής ενότητας (Τμήματος,) ευθύνεται έναντι του αμέσως
υπερκείμενου διοικητικού επιπέδου για την αποτελεσματική και αποδοτική εκτέλεση των
λειτουργιών της ενότητας, προγραμματίζοντας, οργανώνοντας, συντονίζοντας και ελέγχοντας τις
επί μέρους δραστηριότητες, έτσι ώστε να εκπληρώνονται οι περιοδικοί στόχοι του Νομικού
Προσώπου με βάση τα αντίστοιχα προγράμματα δράσης. Ειδικότερα ο προϊστάμενος της
διοικητικής ενότητας:
1) Διατυπώνει σε συνεργασία με το ιεραρχικά ανώτερο διοικητικό επίπεδο και το γραφείο
Προγραμματισμού και Οργάνωσης, τους στόχους και τα προγράμματα δράσης της
διοικητικής ενότητας καθώς και τους αντίστοιχους προϋπολογισμούς, σε συνεργασία με
τις οικονομικές υπηρεσίες.
2) Φροντίζει για την υλοποίηση των κατά περίπτωση αποφάσεων των ιεραρχικά ανωτέρων
διοικητικών επιπέδων.
3) Υπογράφει τα σχετικά έγγραφα για τις αποφάσεις που αποκεντρώνονται στον υπηρεσιακό
μηχανισμό μετά από εξουσιοδότηση του Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου.
4) Μεριμνά για την στελέχωση, την οργάνωση, τον συντονισμό και τον έλεγχο των
δραστηριοτήτων της διοικητικής ενότητας με τρόπο ώστε να υλοποιούνται
αποτελεσματικά τα προγράμματα δράσης και οι κατά περίπτωση αποφάσεις ή εντολές.

5) Μεριμνά για τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας της δράσης της διοικητικής ενότητας,
τη βελτίωση της απόδοσης του ανθρώπινου δυναμικού και των τεχνικών μέσων, την
καλύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών και την καλύτερη ανταπόκριση της ενότητας στις
τοπικές ανάγκες.
6) Εποπτεύει, αξιολογεί και κατευθύνει το προσωπικό της διοικητικής ενότητας,
μεριμνώντας για την ανάπτυξη και επιμόρφωσή του, τη βελτίωση των συνθηκών
εργασίας και τη διατήρηση αρμονικών εργασιακών σχέσεων.
7) Ετοιμάζει τους περιοδικούς απολογισμούς των προγραμμάτων δράσεις της διοικητικής
ενότητας και τους αντίστοιχους οικονομικούς απολογισμούς σε συνεργασία με τις
οικονομικές υπηρεσίες.
8) Παραλαμβάνει την αλληλογραφία που σχετίζεται με τις αρμοδιότητες της διοικητικής
μονάδας του, την χαρακτηρίζει και την διανέμει στις αρμόδιες υπηρεσιακές μονάδες ή
υπαλλήλους παρέχοντας τις αναγκαίες οδηγίες για τις ενέργειες που πρέπει να γίνουν.
9) Εισηγείται για θέματα αρμοδιότητας της διοικητικής ενότητας προς τον προϊστάμενο του
ανώτερου ιεραρχικά επιπέδου και τον Πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου και
παρίσταται, εφόσον απαιτηθεί, στις συνεδριάσεις συλλογικών οργάνων και επιτροπών.
10) Έχει το δικαίωμα τροποποίησης ή απόρριψης των υπηρεσιακών εισηγήσεων των
κατώτερων ιεραρχικά επιπέδων με ενυπόγραφη πάντοτε σημείωση του στα σχετικά
έγγραφα και παράλληλη υποχρέωση έγκαιρης και αιτιολογημένης ενημέρωσης του
ανώτερου ιεραρχικά επιπέδου.
11) Έχει την ευθύνη ελέγχου και θεώρησης όλων των εγγράφων των υπαλλήλων της
διοικητικής ενότητας που εποπτεύει.
12) Δέχεται τους πολίτες και παρέχει τις αναγκαίες διευκρινήσεις σε περιπτώσεις παραπόνων
και διαφορών σχετικών με τις υπηρεσίες που εποπτεύει. Εισηγείται συστήματα
ενημέρωσης των δημοτών σχετικά με τις προσφερόμενες υπηρεσίες του Νομικού
Προσώπου.
13) Συνεργάζεται με προϊσταμένους άλλων διοικητικών ενοτήτων του Νομικού Προσώπου ή
του Δήμου για τον συντονισμό και την ολοκλήρωση των λειτουργιών.
14) Συνεργάζεται με φορείς εκτός Νομικού Προσώπου που σχετίζονται με τις λειτουργίες της
διοικητικής ενότητας.
15) Είναι υπεύθυνος για την νομιμότητα των ενεργειών της διοικητικής μονάδας του.
16) Παρακολουθεί τη νομοθεσία, τις εξελίξεις της επιστήμης και τεχνολογίας και τις εξελίξεις
στον τοπικό, ελληνικό και διεθνές περιβάλλον, που έχουν σχέση με τις λειτουργίες της
διοικητικής ενότητας. Ενημερώνει το προσωπικό και μεριμνά για την τήρηση των
νομικών διατάξεων, την εφαρμογή καινοτομιών και την προσαρμογή της λειτουργίας της
διοικητικής ενότητας στις εξελίξεις του εξωτερικού περιβάλλοντος.
Άρθρο 6
Κανονισμοί Λειτουργίας των Υπηρεσιών
1. Οι αρμοδιότητες των επί μέρους οργανικών μονάδων και των προϊσταμένων τους
θεωρούνται ως η γενική περιγραφή του ρόλου τους και αποτελούν το βασικό πλαίσιο
λειτουργίας τους. Λεπτομερέστερες περιγραφές αρμοδιοτήτων μπορούν να γίνουν με τη
σύνταξη κανονισμών λειτουργίας των οργανικών μονάδων.
2. Ο λεπτομερής τρόπος λειτουργίας της κάθε οργανικής μονάδας, οι θέσεις εργασίας, οι
περιγραφές καθηκόντων, οι διαδικασίες διοίκησης και λειτουργίας, καθώς και ο τρόπος
λειτουργίας των παραρτημάτων, ορίζονται με αποφάσεις του Προέδρου του Διοικητικού
Συμβουλίου ή καθορίζονται με ειδικούς κανονισμούς λειτουργίας που συντάσσονται με απόφαση
του Προέδρου μετά από εισήγηση των αρμόδιων προϊσταμένων.

ΜΕΡΟΣ 4
ΘΕΣΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
Άρθρο 7
ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΕ ΣΧΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ
Θέσεις Προσωπικού
Οι θέσεις του προσωπικού του Αθλητικού Οργανισμού Δήμου Σπάτων Αρτέμιδος «Η
ΑΡΤΕΜΙΣ» διαρθρώνονται κατά κλάδο και ειδικότητα σύμφωνα με τα άρθρα 85-89 του
Ν.3584/2007 και στο Π.Δ. 50/2001( βαθμολογική κλίμακα και διάθρωση θέσεων, προαγωγές)
όπως ισχύει, το Ν.3839/2010 το ΠΔ.19/2011 καθώς και στις σχετικές διατάξεις των άρθρων του
Ν.4024/2011, όπως ισχύουν σήμερα, και εκείνα που μπορεί να ορίζονται με την προκήρυξη
πλήρωσης θέσεων μετά από αίτημα και σχετική έγκριση του ΑΣΕΠ ως κατωτέρω:
Α. ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΕ ΣΧΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ
Οι θέσεις του μονίμου προσωπικού του Δήμου διακρίνονται στις εξής κατηγορίες :
1) Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης (ΠΕ) με βαθμό ΣΤ έως Α
2) Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΤΕ) με βαθμό ΣΤ έως Α
3) Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΕ) με βαθμό ΣΤ έως Β.
4) Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης (ΥΕ) με βαθμό ΣΤ έως Γ
Με την έκδοση σχετικής ΚΥΑ 22706/6-6-2012(ΑΔΑ:Β4ΛΜΝ-706) όπου δημοσιεύθηκε με αριθ.
Φ.Ε.Κ. 1960/τ.Β΄/15-06-2012 σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 33 παρ.1α του ν. 4024/2011
όπως ισχύει καθώς και τη διατήρηση τεσσάρων (4) θέσεων κατόπιν ειδικής και
εμπεριστατωμένης αιτιολόγησης είναι οι εξής:
ΚΛΑΔΟΣ ΠΕ
Αριθμός Θέσεων
Υπηρετούντων
Υπαλλήλων
Θέσεις υπό
κατάληψη
Νέες
Θέσεις
Αριθμός Θέσεων
Αθλητικού
Οργανισμού Δήμου
Σπάτων-Αρτέμιδος
ΠΕ Καθηγητών φυσικής αγωγής
και αθλητισμού (ΠΕ10)
2 1 0 3
ΠΕ Διοικητικού Λογιστικού 0 1 1
Σύνολο θέσεων ΠΕ 2 1 1 4
ΚΛΑΔΟΣ ΔΕ
Αριθμός Θέσεων
Υπηρετούντων
Υπαλλήλων
Νέες
Θέσεις
Αριθμός Θέσεων Αθλητικού Οργανισμού
Δήμου Σπάτων-Αρτέμιδος
ΔΕ Δημοσιογράφων 1 0 1
ΔΕ Διοικητικού 1 0 1 1
Σύνολο θέσεων ΔΕ 1 1 2
ΚΛΑΔΟΣ ΥΕ
Αριθμός Θέσεων
Υπηρετούντων
Υπαλλήλων
Νέες
Θέσεις
Αριθμός Θέσεων Αθλητικού Οργανισμού
Δήμου Σπάτων-Αρτέμιδος
ΥΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ
0 1 1
ΥΕ 14 ΒΟΗΘΩΝ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
0 1 1
Σύνολο θέσεων ΥΕ 0 2 2

Β. ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΕ ΣΧΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ι. Δ. ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
Α) Προσωπικό με σχέση εργασίας Ι. Δ. ορισμένου χρόνου για αντιμετώπιση εποχιακών ή άλλων
περιοδικών ή πρόσκαιρων αναγκών (άρθρο 18 του Ν.2503/97).
Διάφορες ειδικότητες δέκα (10) θέσεις.
Οι ειδικότητες θα προσδιορίζονται με την ανακοίνωση πλήρωσης των θέσεων ανάλογα με τις
ανάγκες της Υπηρεσίας.
Β) Προσωπικό με σχέση εργασίας Ι.Δ. ορισμένου χρόνου για αντιμετώπιση εποχιακών ή άλλων
περιοδικών ή πρόσκαιρων αναγκών (σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 14 του Ν.
2190/1994).
Διάφορες ειδικότητες δεκαπέντε (15) θέσεις.
Οι ειδικότητες θα προσδιορίζονται με την ανακοίνωση πλήρωσης των θέσεων ανάλογα με τις
ανάγκες της Υπηρεσίας.
Γ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΕ ΣΧΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ι.Δ ΚΑΙ ΩΡΙΑΙΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ (Διεξαγωγή
αθλητικών – εκπαιδευτικών προγραμμάτων της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού)
Ειδικότητες: Καθηγητών Φυσικής Αγωγής & Αθλητισμού είκοσι ( 20 ) θέσεις
Προπονητών Φυσικής Αγωγής δέκα ( 10) θέσεις
Οι ειδικότητες θα προσδιορίζονται με την ανακοίνωση πλήρωσης των θέσεων ανάλογα με τις
ανάγκες της Υπηρεσίας.
ΜΕΡΟΣ 5
ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Άρθρο 8
Προϊστάμενοι Υπηρεσιών
Προϊστάμενος του Τμήματος της οργανωτικής δομής του Ν.Π.Δ.Δ , τοποθετούνται, σύμφωνα με
τις κείμενες διατάξεις, υπάλληλοι των ακόλουθων κλάδων :
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ
(Οργανική μονάδα)
ΚΛΑΔΟΣ
1 Τμήμα Διοικητικών Οικονομικών Υπηρεσιών και
Αθλητικών υπηρεσιών. ΠΕ 10 η ΔΕ Δημοσιογράφων
Η ανάθεση καθηκόντων στο προσωπικό του Ν.Π γίνεται με πράξη του Προέδρου αυτού,
σύμφωνα με τα τυπικά προσόντα των υπαλλήλων και με την ειδικότητα με την οποία
προσλήφθηκαν ( διατάξεις του άρθρου 86 του Ν. 3463/2006 ΦΕΚ Α΄114/2006 και διατάξεις των
σχετικών άρθρων του Ν. 4024/2011.
ΜΕΡΟΣ 6
ΤΕΛΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ
Άρθρο 9
Τελικές διατάξεις
1. Κατά την έναρξη της ισχύος του παρόντος Οργανισμού οι υπηρετούντες στο Νομικό Πρόσωπο
υπάλληλοι κατατάσσονται στις αντίστοιχες θέσεις των σχετικών κλάδων.

2. Η κατανομή του προσωπικού στις επί μέρους οργανικές μονάδες γίνεται με απόφαση του
Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου, λαμβάνοντας υπόψη τις λειτουργικές ανάγκες των
μονάδων, τα προσόντα, την πείρα και τις ειδικές γνώσεις των υπαλλήλων.
3. Η ισχύς του παρόντος Οργανισμού Εσωτερικών Υπηρεσιών αρχίζει από τη δημοσίευσή του
στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, οπότε παύει να ισχύει κάθε προηγούμενη σχετική απόφαση.
ΑΚΡΟΤΕΛΕΥΤΙΟ ΑΡΘΡΟ : ΚΑΛΥΨΗ ΔΑΠΑΝΗΣ
Από την απόφαση αυτή προκαλείται δαπάνη ύψους 25.000 ευρώ περίπου για το Γ΄ και Δ΄ τρίμηνο
του οικονομικού έτους 2013, που θα καλυφθεί από τους Κ.Α.10.6011.001, 10.6051.001,
10.6051.002, 10.6051.003 και 15.6011.001, 15.6051.001, 15.6051.002, 15.6051.003 του
προϋπολογισμού του Αθλητικού Οργανισμού Δήμου Σπάτων-Αρτέμιδος.
Για τα επόμενα έτη προκαλείται ετήσια δαπάνη ύψους πενήντα χιλιάδες ευρώ (50.000 €) η οποία
θα προβλέπεται στους ίδιους Κ.Α. στους αντίστοιχους προϋπολογισμούς του Νομικού Προσώπου.
Τα μέλη του Δ.Σ. αφού άκουσαν τα ανωτέρω κι έπειτα από διαλογική συζήτηση
αποφασίζουν ομόφωνα:
Εγκρίνουν τον ΟΕΥ σύμφωνα με το εισηγητικό της παρούσης.
Η απόφαση αυτή πήρε αριθμό 80-2013.
ΔΙΑΛΟΓΙΚΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ
Το Δημοτικό Συμβούλιο αφού άκουσε τα ανωτέρω και έλαβε υπόψη του τις προαναφερθείσες
διατάξεις,
ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΟΜΟΦΩΝΑ
Εγκρίνει τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας του Ν.Π.Δ.Δ. του Δήμου με την επωνυμία
«Αθλητικός Οργανισμός Δήμου Σπάτων – Αρτέμιδος "Η ΑΡΤΕΜΙΣ"» έτους 2013 (αριθμ. απόφ.
Ν.Π.Δ.Δ. υπ’αρ.80/2013), όπως αναλυτικά αναφέρεται στο εισηγητικό μέρος της παρούσας
απόφασης.

Η παρούσα απόφαση έλαβε αριθμό 237/2013.

Συντάχθηκε το παρόν πρακτικό και υπογράφεται ως εξής:
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΤΑ ΜΕΛΗ
Μαργέτης Αθανάσιος του Δημητρίου
Σερέτης Χρήστος του Γεωργίου
Μάρκου Χρίστος του Γεωργίου
Πουλάκης Πέτρος του Ιωάννη
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Δ. ΓΚΙΚΑΣ ΚΑΤΡΑΜΑΔΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ Κουλοχέρης Γεώργιος του Νικολάου
Μπέκας Γεώργιος του Σπυρίδωνα
Μάρκου Παναγιώτα του Σπυρίδωνα
Γεωργάκης Αντώνιος του Ιωάννη
Ακριβές Απόσπασμα Μαργέτη Αφροδίτη του Ιωάννη
Κρόκος Νικόλαος του Δημητρίου
Σωτηρόπουλος Αλκιβιάδης του Γεωργίου
Ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Ζήση Μαρία του Ανδρέα
Κασίμης Γεώργιος του Αθανασίου
Ντουρντουρέκα Καλομοίρα (Έμμυ) του Δημ.
Μποτζιολής Δημήτριος του Σπυρίδωνα
Ραφαήλ Νικόλαος του Άγγελου
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Δ. ΓΚΙΚΑΣ Τσαντήλας Χρήστος του Δημητρίου
Μάρκου Δημήτριος του Σπυρίδωνα
Τούντας Αντώνιος του Κωνσταντίνου
Ραφτοπούλου Άννα του Ιωάννη
Στάμου Δημήτριος του Γεωργίου
Δανέζης Ευάγγελος του Κωνσταντίνου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου