Σάββατο 15 Ιανουαρίου 2011

Πρόταση για τις Υπηρεσίες της Δημοτικής Κοινότητας Αρτέμιδος

Θέμα : «Πρόταση για τη λειτουργία των Υπηρεσιακών μονάδων στη Δημοτική
Κοινότητα Αρτέμιδος»
Σχετ. : «Αίτηση του Συμβούλου Παναγιώτη Λάμπρου με αριθ. Πρωτ. 378/12-01-11»


Κε Παναγιώτη Λάμπρου,
Οφείλουμε, κατ΄ αρχάς, να σας ευχαριστήσουμε για την εμπιστοσύνη που δείξατε στο Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου μας, ζητώντας να σας καταθέσουμε πρόταση για τις Υπηρεσίες που πρέπει να παραμείνουν στη Δημοτική Κοινότητα Αρτέμιδος, με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση των κατοίκων και των επισκεπτών της Πόλης. Όπως γνωρίζετε, από προηγούμενη συνεργασία μας, ξέρουμε πολύ καλά τις ανάγκες των Υπηρεσιών μας αλλά και των Πολιτών αυτής της Πόλης και έχουμε ουσιαστικές προτάσεις για την επίλυση των προβλημάτων μας.
Μπαίνοντας κατευθείαν στο θέμα, προτείνουμε τα παρακάτω:

Διοικητικές Υπηρεσίες
• Γραφείο Δημοτικής κατάστασης, με τρείς (3) υπαλλήλους, εάν και εφόσον ασχολούνται μόνο με την έκδοση πιστοποιητικών. Δηλαδή, οι υπόλοιπες εργασίες (μεταδημοτεύσεις, οικογενειακές μερίδες, πολιτογράφηση ομογενών, μητρώα αρρένων) γίνονται από το Δήμο έδρα (Δημοτολόγιο Σπάτων).
• Γραφείο Πρωτοκόλλου με δύο (2) υπαλλήλους.
• Γραφείο εξυπηρέτησης Αλλοδαπών με τέσσερις (4) υπαλλήλους με έδρα τη Δημοτική Κοινότητα Αρτέμιδος.
• Γραφείο ληξιαρχείου με έναν (1) υπάλληλο.
• Κ.Ε.Π. με τέσσερις (4) υπαλλήλους. Είναι σίγουρο ότι ο όγκος εργασίας του Κ.Ε.Π. Αρτέμιδος θα αυξηθεί σημαντικά το επόμενο χρονικό διάστημα με αποτέλεσμα την ανάγκη περαιτέρω ενίσχυσής του με έμψυχο δυναμικό.
• Γραφείο Μηχανοργάνωσης με έναν (1) υπάλληλο.
• Γραμματεία Δημοτικής Κοινότητας με δύο (2) υπαλλήλους.

Οικονομικές Υπηρεσίες
• Γραφείο Εσόδων με δύο (2) υπαλλήλους. Πληθώρα εργασιών αλλά και όγκου εργασίας του συγκεκριμένου τμήματος επιβάλει την ενίσχυση του με έναν ακόμη υπάλληλο (Κοιμητήριο, Τ.Α.Π. κ.α.).
• Γραφείο αδειών καταστημάτων και μουσικών οργάνων με δύο (2) υπαλλήλους.
• Γραφείο Ταμειακής Υπηρεσίας και διαχείρισης Ταμείου με τρείς (3) υπαλλήλους. Πλην των δύο (2) εισπρακτόρων απαιτείται και ένας υπάλληλος ως διαχειριστής της Δημοτικής Κοινότητας.

Ηλεκτρομηχανολογικών Έργων & Περιβάλλοντος
• Στην περίπτωση αυτή προτείνουμε να παραμείνει ακέραια η Διεύθυνση με όλα τα τμήματα (Καθαριότητα, Πράσινο, Ηλεκτροφωτισμός) και τους εργαζόμενους, με έδρα τη Δημοτική Κοινότητα Αρτέμιδος, λόγω του διπλάσιου σχεδόν όγκου εργασίας από το Δήμο έδρα. Απαραίτητη είναι και εδώ η ενίσχυση της Δ/νσης με Διοικητικό προσωπικό για τη γραμματειακή υποστήριξη.

Κοινωνικές Υπηρεσίες
• Προτείνουμε και εδώ, η Δ/νση Κοινωνικών Υπηρεσιών να παραμείνει με έδρα τη Δημοτική Κοινότητα Αρτέμιδος λόγω των ειδικών συνθηκών και του όγκου εργασίας που υπάρχει.

Τεχνικές Υπηρεσίες – Πολεοδομία
• Η νέα Τεχνική Υπηρεσία με όλα τα τμήματα (Ύδρευση, τμήμα Συντηρήσεων κ.α.) και το τμήμα Πολεοδομίας που θα διαμορφωθεί, προτείνουμε να έχει ως έδρα τη Δημοτική Κοινότητα Αρτέμιδος λόγω των ειδικών συνθηκών που υπάρχουν. Όσο αφορά τη στέγασή τους, το κτίριο που βρίσκεται απέναντι από το κεντρικό Δημαρχείο (Λ. Καραμανλή) είναι μια καλή λύση. Απαραίτητες προϋποθέσεις και ενέργειες για τη στέγαση τους στο κτίριο αυτό είναι, η σημαντική μείωση του ενοικίου, που κατά την άποψη μας ήταν αρκετά υψηλό, οι ουσιαστικές παρεμβάσεις και τροποποιήσεις για τη στέγαση Δημοσίων Υπηρεσιών και βελτίωση του εργασιακού περιβάλλοντος και τη διαγραφή του χρέους που υπάρχει από τη σύμβαση μίσθωσης της προηγούμενης Διοίκησης, εφόσον το κτίριο ουδέποτε χρησιμοποιήθηκε από Υπηρεσία του Δήμου.

Πολιτική Προστασία
• Προτείνουμε να παραμείνει ως έχει το τμήμα Πολιτικής Προστασίας με έδρα τη Δημοτική Κοινότητα Αρτέμιδος.

Γραφείο Υποστήριξης Δημοτικών Οργάνων
• Με έναν (1) υπάλληλο.

Γραφείο Δημοτικής Αστυνομίας
• Με έναν (1) Διοικητικό Υπάλληλο και πέντε (5) ένστολους.


Με την ευκαιρία αυτή θέλουμε να τονίσουμε για πολλοστή φορά την απαραίτητη και επιτακτική ανακαίνιση και τροποποίηση των Δημοτικών κτιρίων που στεγάζονται και θα στεγαστούν οι παραπάνω Υπηρεσίες της Δημοτικής Κοινότητας. Επισημάνουμε την ακαταλληλότητα των κτιρίων και ως συνέπεια του εργασιακού περιβάλλοντος. Πρέπει ο καθρέφτης αυτής της Πόλης, που είναι τα Δημοτικά κτίρια, επιτέλους να αλλάξει. Δεν αρμόζει σε κανένα Πολίτη, σε κανένα εργαζόμενο και σε καμία Δημοτική Αρχή η σημερινή τους εικόνα.
Επίσης σύμφωνα με το πρόγραμμα «Καλλικράτης», η εκτέλεση όλων των εργασιών που γίνονται ηλεκτρονικά πρέπει να συνεχίσουν να γίνονται, μετά τη συνένωση, με το λογισμικό πρόγραμμα του Δήμου έδρα. Στη δική μας περίπτωση, του πρώην Δήμου Σπάτων. Δυστυχώς, η λειτουργικότητα του συγκεκριμένου προγράμματος έχει δημιουργήσει τεράστια προβλήματα ιδιαίτερα στην Αρτέμιδα. Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι να δημιουργούνται καθημερινά τεράστιες ουρές και εντάσεις στο Ταμείο, στο Δημοτολόγιο, στο τμήμα Αλλοδαπών και στο Πρωτόκολλο, ο Πολίτης να μην εξυπηρετείται και ο εργαζόμενος να μη προσφέρει. Ζητούμε λοιπόν, την άμεση διόρθωση ή ακόμη και αντικατάσταση του συγκεκριμένου προγράμματος, που αποδείχτηκε ακατάλληλο για τον όγκο εργασίας που προορίστηκε, με το προηγούμενο πρόγραμμα που λειτουργούσε στο Δήμο Αρτέμιδος και ήταν τουλάχιστον πιο γρήγορο, εύκολο στο χρήστη, αξιόπιστο και σύγχρονο.

Είμαστε πάντα στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία.



Για το Διοικητικό Συμβούλιο

Ο Πρόεδρος .................................................Ο Γεν. Γραμματέας


Νίκος Κρέτσης.................................................. Πέτρος Σταρράς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου